AmRest Holdings podpisał w tym tygodniu umowę nabycia 100% udziałów w Sushi Shop. Cena nabycia wyniesie ok. 240 mln euro (i zostanie skorygowana o saldo gotówki i zadłużenia), z czego równowartość 13 mln euro ma być wypłacona panom Grégory Marciano oraz Adrien de Schompré w akcjach spółki.
Dodatkowa kwota nieprzekraczająca 10 mln euro zostanie zapłacona sprzedającym pod warunkiem osiągnięcia przez Sushi Shop w roku 2018 wyników finansowych określonych w umowie.
CZYTAJ: KFC, Burger King, Starbucks i Pizza Hut dały zarobić. AmRest liczy zyski i notuje wzrosty
Z uwzględnieniem, nabytych 165 restauracji sieci Sushi Shop (działających w 12 krajach), sieć AmRest będzie składać się z 1 870 restauracjami.
AmRest to operator takich marek jak KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks. W tej chwili zarządza siecią lokali w Polsce, Czechach, Niemczech, Rosji, Bułgarii, Chorwacji, Chinach i USA. Spółka pochwaliła się globalnymi wynikami. Przychody Grupy AmRest wyniosły 364 mln euro w drugim kwartale tego roku. To oznacza, wzrost o 23,6 proc. w skali roku.
ZOBACZ: * *Amerykański fast food w Rosji
AmRest Holdings SE jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka rozwija również działalność w m.in. Europie Zachodniej, Rosji oraz Chinach. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r.
*Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl *