Na wzrost popularności wakacji nad polskim morzem ma z pewnością wpływ sytuacja polityczna w Europie i na świecie. Ludzie czują się bezpieczniej w swoim kraju. Jednak swoboda podróżowania i migracji społeczeństwa spowodowała, że u siebie Polacy również szukają standardów i wygody porównywalnej do obiektów noclegowych za granicą. W związku z tym, branża turystyczna nad Polskim morzem została zmuszona do dostosowania się do oczekiwań i wymagań klienta, dzięki czemu poprawiły się standardy wyposażenia i obsługi obiektów. Osoby poszukujące miejsca do wypoczynku, zwracają uwagę na takie aspekty jak dobra lokalizacja, najlepiej blisko piaszczystej plaży, wysoki standard wykończenia, całodobowa obsługa na najwyższym poziomie oraz dodatkowe udogodnienia jak restauracje, kawiarnie, miejsca zabaw dla dzieci.
Przykładem dochodowej inwestycji są apartamenty w kompleksie Dune Resort w Mielnie. Jego unikatowa lokalizacja niemalże na wydmie oraz profesjonalny program wynajmu apartamentów, dają gwarancję uzyskania oczekiwanego i stabilnego dochodu. Dune Resort realizowany jest w trzech etapach. Pierwszy budynek Dune A działa od trzech lat i mieści 114 mieszkań wakacyjnych. Statystyki pokazują, że średnia liczba dni korzystania z wakacyjnych mieszkań przez gości stale wzrasta. Jeden z apartamentów w przeciągu 12 miesięcy „pracował” 213 dni, a najwyższy przychód za jeden z lokali wyniósł już w roku 2014 ponad 70 tys. złotych. Firma City Apartments, która w 2015 roku odnotowała średnie ponad 60-procentowe obłożenie zarządzanych przez siebie apartamentów w Mielnie zakłada, że w przyszłym roku, po wybudowaniu kolejnych części Dune Resort przez Firmus Group, średnie obłożenie może wzrosnąć nawet do 80 procent.
Nieruchomości pozostające w rękach operatora zyskują wzrost przychodów z wynajmu nawet o 50 procent. Nie licząc klientów biznesowych, przyjezdni goszczą w Dune Resort stale - począwszy od świąt wielkanocnych do końca września, co świadczy o tym, że sezon się wydłuża. Tak więc zakup apartamentu hotelowego to alternatywa lokowania i pomnażania swoich oszczędności, biorąc pod uwagę niskooprocentowane lokaty.
Rosnący zysk z wynajmu apartamentów to nie tylko efekt większej liczby dni jego wynajęcia, ale także rosnącej ceny. Jak wskazuje operator - Marcin Kokot z City Apartments, w 2015 roku operator mógł zaproponować ceny w Dune wyższe o średnio 8 procent w porównaniu do 2014 roku, bo obiekt stał się już rozpoznawalną marką.
Biuro sprzedaży Firmus Group potwierdza, że apartamenty w aktualnej ofercie cieszą się dużym zainteresowaniem wśród grupy klientów, którzy kupili już jedną nieruchomość w ramach pierwszego etapu Dune Resort lub spędzili tutaj wakacje i chcą mieć apartament na własność. Dune A został w całości sprzedany, Dune B już odnotował sprzedaż na poziomie 70%. Na początku czerwca deweloper wprowadził ostatni budynek do oferty Dune C. Kierując się oczekiwaniami klientów, w ostatnim etapie powstają apartamenty głównie dwupokojowe, o powierzchni ok. 48 mkw. Dostępne są w cenie od 12.000 zł za mkw., z pełnym wykończeniem, zabudową kuchenną i klimatyzacją. Kupowane ze wsparciem banku (pożyczka albo kredyt hipoteczny), nie wymagają zaangażowania dużych środków własnych i jednocześnie dają gwarancję stabilnych przychodów. W 2015 roku apartamenty dwupokojowe były wynajmowane najchętniej. Średnia liczba dni zajętych obecnością gości wyniosła w ich przypadku blisko 180, a jeden z nich gościł wynajmujących przez 220 dni w roku.
Dune Resort swoją rosnącą popularność zawdzięcza także architekturze, która doskonale komponuje się z nadmorskim krajobrazem, przywołując skojarzenia z luksusowymi letnimi rezydencjami nad malowniczym Lazurowym Wybrzeżem lub w słonecznej Kalifornii.
Szczegółowe informacje:
Biuro Sprzedaży
Firmus Group
Tel. 94 342 22 22www.mielno-dune.pl
Artykuł sponsorowany