Jeden z użytkowników Wykop.pl poinformował o znikających pieniądzach po transakcjach kartami MasterCard. Transakcje były podwójnie księgowane. Ten konkretny użytkownik MasterCard ma konto w ING, jednak awarią dotknięte były też karty innych banków.
Za problemy z podwójnym księgowaniem winna była usterka w eService. Problemy dotyczyły transakcji dokonywanych 23 i 24 września. Jak zapewniają nas przedstawiciele platformy transakcyjnej, problem został już rozwiązany.
„Uprzejmie wyjaśniamy, że z powodu zaimplementowania w systemach rozliczeniowych nieprawidłowo opisanego pliku z transakcjami kartami Mastercard procesowanymi przez eService, na kontach niewielkiej części klientów niektórych banków mogło dojść do tymczasowego, podwójnego obciążenia za zrealizowane transakcje" - poinformował .
Błąd wynikający z podwójnego wczytania plików transakcyjnych został od razu wykryty i wyjaśniony. Aktualnie we współpracy z Mastercard oraz bankami wprowadzane są poprawne rozliczenia.
"Serdecznie przepraszamy za niedogodności.” – pisze w przesłanym do nas oświadczeniu Witold Siekierzyński, rzecznik prasowy eService.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl