Liczba kart sportowych Benefit Systems wzrosła w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy o 22,1 proc. do 898,9 tys. na koniec czerwca. Od stycznia przybyło ich prawie sto tysięcy. Pomogła w tym umowa z Pocztą Polską.
W marcu spółka Benefit Systems podpisała z Pocztą Polską umowę na dostęp do usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników. Dostała za to ponad 28 mln zł. Już trzy miesiące później informuje, że w tym roku liczba użytkowników kart sportowych wzrosła o prawie sto tysięcy.
Na koniec drugiego kwartału liczba aktywnych kart sportowych wyniosła 898,9 tys. szt., z czego 803,1 tys. szt. w Polsce oraz 95,7 tys. za granicą. Rok temu było ich 736,2 tys., w tym 697 tys. szt. w Polsce oraz 39,2 tys. szt. na rynkach zagranicznych.
Wzrost liczby obsługiwanych kart sportowych w okresie ostatnich 12 miesięcy wyniósł 162,7 tys. szt., tj. 22,1 proc. względem końca drugiego kwartału 2016 r.
Spółka Benefit Systems jest w ostatnim czasie aktywna w zakresie inwestowania w kluby fitness. Zwiększała udziały w spółce Calypso Fitness a w maju poinformowała, że przeznaczy 20 mln zł na pomoc właścicielom obiektów sportowych, którzy chcieliby przeprowadzić ich modernizację lub rozpocząć budowę nowych placówek.
Grupa kapitałowa Benefit Systems jest dostawcą rozwiązań w obszarze pozapłacowych świadczeń pracowniczych w zakresie m.in. kart sportowych oraz kultury i rozrywki (Program Kinowy, MultiTeatr). Od kwietnia 2011 roku spółka jest notowana na parkiecie głównym GPW.
Wzrost kursu spółki na giełdziie nabrał takiego tempa, że od maja za jedną akcję trzeba płacić ponad tysiąc złotych. Jeszcze na początku stycznia kosztowało to około 700 zł.
Notowania akcji Benefit Systems w tym roku src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1483225200&de=1499267400&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=BFT&colors%5B0%5D=%230082ff&tid=0&w=605&h=284&cm=0&lp=1"/>