Bank dosłownie wyszedł do klienta. Szuka ich w agencjach pracy, na dworcach czy punktach wizowych. Rusza też z kompanią na Ukrainie. By skutecznie przyciągnąć pracowników ze wschodu BGŻ połączył siły z T-Mobile.
BGŻ BNP Paribas ma ambicje stać się bankiem pierwszego wyboru dla Ukraińców mieszkających w Polsce - czytamy w czwartkowych "Pulsie Biznesu". Aby skuteczniej ściągać klientów połączył siły z operatorem sieci komórkowej T-Mobile.
Bank będzie wydawał darmowe startery Heyah, których operatorem jest właśnie T-Mobile. Marka jest rozpoznawalna wśród klientów z Ukrainy, a współpraca z bankiem tylko wzmocni jej pozycję.
Sami pracownicy z Ukrainy nie wypełnią wakatów w polskiej gospodarce:
Z kolei BGŻ BNP Paribas chce zwiększyć liczbę rachunków zakładanych przez pracujących w Polsce pracowników ze Wschodu. Na ten moment, jak wskazuje "PB", zakłada ich ok 2 tys. miesięcznie. W całym ubiegłym roku było ich ponad 20 tys.
Aby lepiej dotrzeć do tej grupy klientów, bank postawił na szeroko zakrojoną kampanię informacyjną we współpracy z UkrSibbankiem. Podpowie, jak wyrobić w Polsce PESEL albo uzyskać kredyt.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl