- Tylko w tym roku klienci zapłacili za zakupy w internecie *BLIK-iem *już ponad 40 mln razy. Dołączenie BLIK-a do metod płatności za dostawę do Paczkomatu jest kontynuacją naszej strategii, wedle której chcemy ułatwiać Polakom realizację mobilnych płatności podczas zakupów internetowych - mówi Monika Król, wiceprezes firmy PSP, operatora systemu BLIK. Król dodała, że BLIK chce być liderem w płatnościach w segmencie e-commerce.
Czytaj też: InPost dostał 125 mln euro na rozwój paczkomatów. Broni się przed ofensywą Poczty Polskiej
Aby zapłacić BLIK-iem podczas zakupu w sklepie internetowym trzeba wybrać opcję "płatność za pobraniem w Paczkomacie". Paczkę odbiera się natomiast w samym punkcie niemal tak samo, jak w przypadku każdej innej płatności. - Na końcu trzeba jednak na panelu płatności wpisać kod BLIK wygenerowany w aplikacji na swoim smartfonie i potwierdzić go numerem PIN w aplikacji. Po zakończeniu płatności skrytka otwiera się i można wyjąć z niej przesyłkę - czytamy w komunikacie PSP.
Paczkomaty InPost są drugą, po przesyłkach kurierskich, najbardziej popularną formą dostaw zakupów w internecie. Sieć Paczkomatów obejmuje obecnie około 4000 urządzeń w Polsce. BLIK to polski system płatności mobilnych, pozwalający na bezgotówkowe operacje klientom kilkunastu banków.
Czytaj też: "Paczkomat przepełniony", "Paczka jest w samochodzie". Klienci InPost muszą uzbroić się w cierpliwość
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl