Firma Bounty Brands ogłosiła przejęcie drugiego gracza na rynku polskich produktów bezglutenowych. - Będziemy współpracować z zarządem firmy nie tylko nad dalszym wzmocnieniem jej pozycji rynkowej w Polsce, ale również wejściem na kolejne rynki europejskie – mówi Stefan Rabe, prezes Bounty Brands.
Bounty Brands to duży gracz na ryku FMCG. Od dwóch lat intensywnie działa na polskim rynku. Od 2015 r. Bounty Brands kupiło już producenta zdrowych wafli Sonko, firmę Profi, produkującą słodycze Grupę Unitop czy producenta toreb na śmieci Stella Pack.
Jak informuje Bounty Brands, zakup Bezglutenu ma umocnić pozycję firmy na rynku zdrowej żywności. Firma chce podbijać kolejne europejskie rynki, a jednocześnie walczyć o pierwszą pozycję na rynku w Polsce.
Bezgluten to druga największa firma zajmująca się produkcja tego typu żywności w naszym kraju. Zatrudnia 75 osób. W zeszłym roku jej przychody wyniosły 22 mln zł.
Bezgluten ma w Polsce grupę lojalnych klientów. Firma podkreśla, że dostarcza wyłącznie produkty o wysokiej jakości. "Tylko produkty posiadające wszelkie możliwe certyfikaty i wyniki badań. Dzięki okresowym kontrolom jakość surowców poddawana jest podwójnej analizie" - czytamy na stronie.