Burger King Polska zainwestuje w tym roku w rozwój sieci restauracji 50 mln zł, a do końca 2021 na inwestycje przeznaczy ponad 300 mln zł, poinformował Przemysłąw Zacny, development director Burger King Polska.
- Będziemy otwierać zarówno lokale własne, jak i franczyzowe, co jest nowością w naszym modelu biznesowym. Rocznie planujemy wzrost po około 15 restauracji w jednym i drugim formacie, by docelowo zarządzać nawet 200 punktami gastronomicznymi w całym kraju do końca 2021 roku - powiedział Zacny.
Inwestycja w jedną restaurację wynosi kilka milionów złotych, zwraca się w okresie 5-6 lat.
- Ważnym założeniem naszej ekspansji jest brak kanibalizmu, dlatego w miastach do 100 tys. mieszkańców jest miejsce tylko na jeden nasz lokal, w tych od 100 do 200 tys. na dwa, a powyżej 200 tys. na cztery i więcej - powiedział także Zacny.