Od teraz BZ WBK to już Santander Bank Polska. Ruszyła akcja rebrandingu i zmiany szyldów. Reklama banku jest dziś na czołówkach gazet. Twarzą marki został aktor i prezenter Łukasz Nowicki. W piątek nowa nazwa została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego.
Główną siedzibę banku przeniesiono z Wrocławia do Warszawy. Kampania reklamowa była zapowiadana już wiosną, teraz została uruchomiona. Santander Bank Polska podkreśla, że zmiana nazwy, logo oraz siedziby nie wymaga od klientów podejmowania jakichkolwiek dodatkowych działań.
Wszystkie umowy pozostają w mocy, bez konieczności podpisywania dodatkowych aneksów. Nie zmieniają się również numery rachunków bankowych, terminy ważności kart, numery PIN czy hasła do usług bankowości internetowej i mobilnej.
Zobacz też: * *Pekao podpisało umową z Microsoftem. Marek Tomczuk deklaruje: Będą kolejne
Bank w miniony weekend zmienił wizualizację oddziałów oraz usług bankowości internetowej i mobilnej. Placówki bankowe, serwisy informacyjne i transakcyjne oraz aplikacje mobilne zyskały nową kolorystykę, wygląd i lżejszą, bardziej intuicyjną nawigację i użyteczność, która ma być wygodniejsza i prostsza dla klientów – poinformowała spółka.
Marka postawiła też na reklamy telewizyjne. Jak informuje serwis press.pl, w 45-sekundowym spocie zwrócono uwagę na bezpieczeństwo i podkreślono, że symbolem Santander Bank Polska jest płomień. Marka promuje się hasłem "Bank jaki chcesz", zaś jej twarzą został aktor i prezenter telewizyjny Łukasz Nowicki, który dotychczas był ambasadorem marki Bank Zachodni WBK. Drugi z kolei - sześciosekundowy spot - przedstawia kobietę, która zmieniła sukienkę z zielonej na czerwoną.
Ogólnopolska kampania informacyjna i wizerunkowa prowadzona jest w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Za kampanię rebrandingową odpowiada agencja Red8, która jest związana z bankiem od 2013 roku – czytamy na press.pl.
BZ WBK powstał z połączenia Banku Zachodniego i Wielkopolskiego Banku Kredytowego. W 2010 roku inwestorem została w nim hiszpańska grupa Santander. Od jesieni 2013 roku bank zaczął też używać w komunikacji barw i nazwy korporacyjnej grupy Santander.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl