Bank Zachodni WBK oszacował koszty rebrandingu na Santander Bank Polska na kwotę 60-70 mln zł - poinformował prezes Michał Gajewski. Trwają już prace w kwestii zmian systemowych, kolorystyki, wizualizacji.
- Mamy już wszystkie zgody na rebranding. Koszty będą koncentrowały się na tym roku. Proces planujemy rozpocząć na jesieni, po wpisie do KRS - zaznaczył prezes Gajewski podczas spotkania z dziennikarzami.
Wskazał, że trwają już prace w kwestii zmian systemowych, kolorystyki, wizualizacji, innych aktywności marketingowych.
- Jesteśmy przekonani, że ta zmiana nam pomoże. Jest oparta o silną międzynarodową markę. Zmiany będą bezbolesne dla klientów, a oferta ma się poprawić - przekonywał Gajewski.
Pod koniec kwietnia Gajewski informował, że koszty rebrandingu na Santander Bank Polska będą rozłożone na dwa lata.
Zobacz także: * *Bankowość w kieszeni. Polacy coraz więcej operacji wykonują na smartfonie:
Akcjonariusze BZ WBK w połowie maja br. przyjęli uchwałę w sprawie zmiany nazwy banku na Santander Bank Polska oraz zmiany siedziby rejestrowej na Warszawę. Zmiana nazwy na Santander Bank Polska stanowi etap rozpoczętego pod koniec marca br. globalnego projektu unowocześnienia marki we wszystkich krajach, w których działa Grupa Santander.
Bank Zachodni WBK od 2011 roku jest częścią międzynarodowej Grupy Santander, która obsługuje ponad 132 mln klientów, w 13,7 tys. oddziałów, na 10 głównych rynkach świata, w tym m.in. w Hiszpanii, Polsce, Wielkiej Brytanii, Portugalii, USA, Chile, Brazylii, Argentynie i Meksyku. Grupa Santander to jedna z największych grup finansowych świata i największa instytucja finansowa w strefie euro pod względem kapitalizacji.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl