Pierwsze 11 sklepów na stacjach paliw zostało przez Carrefour Polska otwarte we współpracy z siecią Wasbruk. To kolejny po Carrefour Express convenience, Express Mini Market oraz Globi model sklepu w formacie franczyzy. Sieć nie ukrywa, że poszukuje kolejnych kontrahentów, którzy zdecydują się otworzyć sklepy przy stacjach.
W komunikacie prasowym podkreślono, że nowy model sklepów będzie oparty na dotychczas działających w miastach, ale z uwzględnieniem modyfikacji zależnych o lokalizacji. Inaczej sklep będzie wyglądał, jeśli stacja znajdować będzie się na osiedlu, a inaczej przy trasie.
W stałej ofercie sklepu, w zależności od jego wielkości, znajduje się do 400 do 800 artykułów, których najczęściej poszukują klienci stacji paliw.
- Współpraca z firmą Wasbruk to dopiero początek naszej ekspansji w tym segmencie. Rozmawiamy już z kilkoma innymi polskimi sieciami, które są zainteresowane współpracą franczyzową z Carrefour - powiedział dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska Michał Florkiewicz.
Carrefour
Obecnie pod szyldem Carrefour w Polsce działa blisko 600 sklepów franczyzowych. Koncept Express convenience to samoobsługowe sklepy z pomarańczowym logo o powierzchni do 200 m2, które najczęściej zlokalizowane są w miejscach o dużym natężeniu ruchu, np. w centrum aglomeracji miejskich. Obecność sklepu pod tą marka na stacji paliw, znacząco podnosi jej konkurencyjność, przyciągając wielu nowych klientów dzięki szerokiej ofercie produktów i usług, podsumowano.
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
asz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl