CDRL - właściciel marki Coccodrillo - otwiera piętnaście sklepów w wakacyjnych lokalizacjach, w tym dwanaście nad morzem i trzy w innych turystycznych miejscowościach. Po wakacjach sklepy zostaną zlikwidowane.
- Liczymy, że nasza oferta spotka się z dużym zainteresowaniem wypoczywających nad Bałtykiem turystów - powiedział prezes CDRL Marek Dworczak. - Przygotowaliśmy ją tak, by jak najlepiej sprostała ich potrzebom. Otwarcie nowych, sezonowych salonów ma dla nas dodatkowo wymiar promocyjny.
Pokazanie się w tłumnie odwiedzanych latem miejscowościach firma postrzega, jako sposób na pozyskanie sobie sympatii nowych klientów, którzy wcześniej mogli nie mieć stałego kontaktu z Coccodrillo.
Nowe sezonowe salony czynne będą tylko podczas letnich wakacji, a w ich ofercie dostępne będą letnie kolekcje ubrań. Otwarte zostaną w: Ustroniu Morskim, Niechorzu, Łebie, Pobierowie, Dźwirzynie, Rowach, Ustce, Karwii, Krynicy Morskiej, Władysławowie, Jarosławcu, Dziwnowie, Mikołajkach, Solinie oraz wielkopolskim Skorzęcinie.
Całoroczne salony marki Coccodrillo nad morzem zlokalizowane są w dużych i średnich miastach, m.in. w: Gdańsku, Koszalinie, Kołobrzegu, Świnoujściu oraz Darłowie.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.