Spółka stawia na kanał internetowy, gdzie sprzedaż rośnie "jak na drożdżach".
Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w styczniu o 11 procent w porównaniu z ubiegłym rokiem i wyniosły 10,24 mln zł, podała spółka. To nieznacznie mniej od tradycyjnie najlepszego miesiąca dla handlu w roku, czyli grudnia, w którym sprzedaż osiągnęła poziom 12,93 mln zł.
Dynamika sprzedaży sieci Coccodrillo src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1217574000&de=1374505800&sdx=1&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=CRM&colors%5B0%5D=%231f5bac&fg=1&st=1&w=600&h=300&cm=0&lp=1&rl=1"/> Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej
Sprzedaż towarów w kanale e-commerce w Polsce wyniosła w styczniu 1,1 mln zł, czyli 139 proc. więcej niż rok wcześniej. W grudniu było to 0,99 mln zł, co oznaczało wtedy wzrost o 229 proc. rok do roku. Od stycznia do grudnia sprzedaż w internecie wyniosła 7,75 mln zł i była o 47 proc. wyższa niż przed rokiem.
- Internet jest dla nas coraz ważniejszy. Dlatego stawiamy na ten kanał sprzedaży i chcemy go rozwijać nie tylko w Polsce - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
CDRL planuje zwiększenie sieci sklepów o 50 obiektów w Polsce i za granicą w 2016 r., do około 500.
Giełda źle jednak reaguje na dane, najwyraźniej inwestorzy spodziewali się jeszcze lepszego stycznia. Kurs akcji CDRL traci 2,5 proc. W styczniu spadł o 18,2 proc.