Krakowska spółka Comarch została wybrana na dostawcę systemu informatycznego do obsługi kontaktów z pasażerami największej linii lotniczej w Skandynawii. SAS przewozi rocznie 30 mln pasażerów. Będą oni teraz korzystać z polskiego systemu.
Comarch dostarczy rozwiązanie Comarch ECM Customer Care dla linii lotniczych Scandinavian Airlines (SAS), podała spółka.
"To innowacyjny system rozwijany przez polskiego producenta i dostawcę usług oraz rozwiązań z branży IT, który pozwala zadbać o obsługę komunikacji i korespondencji z klientem końcowym. Wraz z wdrożeniem Customer Care, SAS będzie w stanie sprawnie rozwiązywać wszelkie kwestie związane z reklamacjami klientów, zapewniając im profesjonalną obsługę" - czytamy w komunikacie.
Rocznie ze skandynawskim przewoźnikiem podróżuje ok. 30 mln pasażerów. Jak twierdzi Comarch umowa z SAS otworzy drogę do innych klientów z branży lotniczej na całym świecie.
"Kontrakt podpisany z liniami lotniczymi SAS umożliwia rozbudowę naszej działalności, zarówno pod względem oferty produktowej, jak i branż, w których jesteśmy obecni. Myślę, że jesteśmy w stanie zawalczyć o największych klientów i podpisywać kolejne umowy z liniami lotniczymi na całym świecie" - powiedział dyrektor BU Comarch ECM Adam Beldzik, cytowany w komunikacie.
Comarch S.A. specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r. Jej skonsolidowane przychody wyniosły 1 132 mln zł w 2015 r.