Jak donosi "Puls Biznesu", sprzedaż produktów Kofoli rosła wszędzie, tylko nie w Polsce. Czesko-słowacki gigant pochwalił się zwiększonymi przychodami w pierwszym kwartale na poziomie grupy. W Polsce już tak słodko nie jest.
Polski rynek jest wymagający, a obecne na nim marki należące do grupy Kofola nie zbudowały silnej pozycji - pisze dziennik, powołując się na przekazy m.in. portalu patria.cz. "Jeśli nie uda jej się powiększyć portfolio w tym roku, to rozważy opcję opuszczenia polskiego rynku" - czytamy.
Juri Vlasak, dyrektor generalny Hoop Polska, w rozmowie z "PB" potwierdza, że spółka z jednej strony prowadzi restrukturyzację, z drugiej chce zwiększyć skalę działania, w tym szuka spółek do przejęcia. Jeśli jednak nie przyniesie to oczekiwanych rezultatów, rozważa wyjście z Polski.
W 2016 r. Hoop Polska, właśnie w ramach restrukturyzacji, zdecydowała o zamknięciu zakładów w Bielsku Podlaskim, przez co pracę straciło 140 osób. Rok później podobna liczba pracowników została zwolniona z powodu zamknięcia fabryki w Grodzisku Mazowieckim.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl