Delta Kurier głównie obsługiwała klientów biznesowych, a w ostatnim czasie współpracowała z ponad tysiącem firm. O problemach Delta Kurier poinformował nas jeden z czytelników, który w poniedziałek otrzymał wiadomość z oficjalnego adresu firmy.
W treści maila poinformowano go, jako stałego klienta, że "z dniem 12.02.2018 firma Delta Kurier zawiesza swoją działalność operacyjną. Z poważaniem, Zarząd Delta Kurier Sp. z o.o.".
Informacja ta spadła na naszego czytelnika „jak grom z jasnego nieba”. Wszystko dlatego, że to jej właśnie w ostatnich dniach zlecił przewiezienie przesyłek za pobraniem o znacznej wartości.
Nasz czytelnik czeka również od dłuższego już czasu na rozliczenie z firmą z gotówki, która ta przyjęła od odbiorców wcześniejszych przesyłek. W przesłanej do nas korespondencji przedsiębiorca obawia się, że podobne problemy może mieć wiele innych firm.
Jak przypuszcza, dla niektórych z nich może się to zakończyć poważnymi kłopotami, z utrata płynności finansowej włącznie. Po otrzymaniu tego sygnału próbowaliśmy skontaktować się z przedstawicielami firmy Delta Kurier.
Nikt w oddziałach jednak nie odbierał telefonów. Rzecz wyjaśniła się po wykręceniu numeru na infolinie. Wszyscy tam dzwoniący w sprawie swoich przesyłek słyszą krótki komunikat nagrany na sekretarkę: "Z dniem 12.02.2018 firma Delta Kurier zawiesza swoją działalność operacyjną".
Do sprawy jeszcze wrócimy, kiedy tylko uda nam się skontaktować z zarządem firmy i uzyskać informację na temat ewentualnych zaległości w płatnościach i problemów klientów z przesyłkami.