Zysk netto spółki Dino Polska po trzech kwartałach 2017 r. wyniósł 140,7 mln zł i był o 24,2 proc. wyższy niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody urosły o 33,1 proc. do 1,22 mld zł, a wzrost sprzedaży Lfl sięgnął 16,1 proc. Takie wyniki spółki powodują, że po dziewięciu miesiącach bieżącego roku, przychody niemal zrównały się z kwotą wypracowaną przez cały 2016 r.
Na sieć Dino składa się 718 sklepów. To jednak nie koniec, ponieważ spółka ma „zabezpieczonych 469 lokalizacji pod budowę nowych marketów”. Szybka ekspansja stała się jednym ze znaków firmowych Dino – od września 2016 r. do września 2017 r. otworzonych zostało 129 placówek handlowych. Do roku 2020 ma ich być 1200.
W raporcie podsumowującym wyniki spółki, wskazano że za tak dobrymi wynikami stoją m.in. niski poziom bezrobocia oraz "stopniowa poprawa sytuacji ekonomicznej Polaków".
O tym, jak Dino w ciągu pół roku niemal podwoiła swoją wartość, dzięki debiutowi na Giełdzie Papierów Wartościowych, pisaliśmy przed miesiącem w Money.pl.