Głównym zadaniem kampanii jest odmłodzenie i unowocześnienie wizerunku banku tak, by Pekao był postrzegany jako atrakcyjny i nowoczesny dla wszystkich klientów – informuje bank.
Bohaterami kampanii są młodzi i dojrzali ludzie, rodziny z dziećmi, mali i średni przedsiębiorcy oraz przedstawiciele dużych firm, którzy dzięki wsparciu Pekao zrealizowali swoje plany i spełnili marzenia.
- To pierwsza wizerunkowa kampania Banku Pekao od lat. Pokazujemy w niej bank bliski ludziom, pomocny i wspierający biznes. Jestem pewna, że klienci docenią różnicę – mówi Beata Nanasik, dyrektor zarządzająca Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań Banku Pekao, która nadzorowała prace nad kampanią.
Beata Nanasik, dyrektor zarządzająca Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań Banku Pekao
W kampanii wykorzystano wiele różnych kanałów, dopasowując je do crossmediowej, zintegrowanej komunikacji marketingowej. Intensywna obecność w stacjach telewizyjnych w formule dwóch 30 sekundowych rotujących spotów reklamowych ma pozwolić Pekao na dotarcie do ponad 23 mln odbiorców, zaś zasięgowe i precyzyjnie targetowane działania w internecie oraz kanałach social media będą widoczne dla ponad 15 mln użytkowników. Do tego dochodzi pierwsza w historii banku kampania na Instagramie. Całość działań wspierają także kampanie reklamowe w 240 kinach, prasie oraz kampanie outdoorowe.
Kampanię „Docenisz różnicę” na zlecenie Banku Pekao S.A. przygotowały i realizują: agencje reklamowe McCann Worldgroup oraz The Digitals, studio filmowe Dynamo, domy mediowe MediaCom oraz Sales & More.
Reżyserem spotu reklamowego jest Marek Dawid – reżyser, operator, fotografik, autor zdjęć do filmów fabularnych, spektakli telewizyjnych i teledysków. Dawid współpracował przy produkcji filmów dokumentalnych realizowanych dla Channel 4 i BBC. Jest laureatem licznych nagród i konkursów (Crackfilm, Złote Orły, KTR i Yach Film).
Kampania wizerunkowa Pekao "Docenisz różnicę" potrwa do połowy stycznia 2018 r.