Najtańsza oferta opiewa na 325 mln zł, najdroższa na 505,8 mln zł - poinformował w czwartek gdański oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Zamawiający, którym jest właśnie GDDKiA, przewidział na to zadanie 424,3 mln zł.
Najtańszą ofertę - 325 mln zł - złożyło konsorcjum firm: Societa Italiana per Condotte d'Acquap., INSO Sistemi per le Infrastrutture Sociali i NDI. Drugą pod względem ceny złożył Budimex, który chce trasę wybudować za 335,9 mln zł. Na trzecim miejscu znalazło się konsorcjum firm Porr SA i Porr Bau GmbH z ceną w wysokości 339,5 mln zł.
Najdroższą ofertę - 505,8 mln zł - złożyło konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Robót Mostowych "Mosty-Łódź" SA i Firma Budowlano-Drogowa MTMSA.
Jak poinformowała GDDKiA, początek zadania nr 3 znajduje się za węzłem Luzino, a koniec za węzłem Szemud. Ten odcinek drogi ekspresowej ma 10,26 km długości. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku i pas awaryjnego postoju. Na trasie zostanie wybudowany węzeł drogowy - "Szemud".
Gdański Oddział GDDKiA informował we wtorek w tym tygodniu, że na realizację drogi ekspresowej S6 dla odcinka z Szemudu do Gdyni wpłynęło dziewięć ofert.
O umowach, jakie drogowcy chcą podpisać w 2017 roku przeczytasz w artykule na money.pl. Mają dotyczyć budowy 340 km dróg.
autor: Łukasz Pawłowski