Jarocin, Pol'and'rock Festival, a także Forum Gospodarcze czy zlot ZHP. Dyskonty szukają klientów na imprezach masowych.
Specjalnie budowane sklepy pod namiotami przy okazji dużych imprez to już norma. Największe sieci prześcigają się obstawianiu najważniejszych imprez w kraju.
Lidl od lat współpracuje z Jurkiem Owsiakiem. Jego specjalny sklep Lidl Rock Shop po raz ósmy obsługiwał woodstockowiczów w Kostrzynie nad Odrą podczas Pol'and'rock Festival.
Z kolei jego największy konkuren - Biedronka - zwykle obstawiał festiwal w Jarocinie. W tym roku uruchomi 3 sklepy pod namiotami podczas zlotu Związku Harcerstwa Polskiego w Gdańsku.
Każdego roku portugalska sieć plenerowy sklep otwiera również w pobliżu deptaka w Krynicy, gdzie odbywa się Forum Gospodarcze.
Sieci szukają klientów. A zwłaszcza latem wykorzystują inny format sklepów. Żabka dla przykładuw miejscowościach turystycznych nad morzem stawia kontenerowe sklepy specjalnie dla przyjezdnych urlopowiczów.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl