Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

E-mail marketing ma moc

0
Podziel się:
E-mail marketing ma moc
(pixabay/ CC0 Public Domain)

W dzisiejszych czasach e-mail stał się integralną częścią życia konsumentów. Jak pokazują dane, 98 proc. internautów posiada pocztę elektroniczną, a aż 70 proc. z nich deklaruje, że codziennie korzysta z maila. (IIBR, kwiecień 2014 r.)

Marketerzy na całym świecie doceniają możliwość dotarcia do klientów poprzez e-mail marketing. Kampanie e-mailingowe dają możliwość targetowania i personalizowania wysyłki, a to pozwala sądzić, że e-mailing jest skutecznym narzędziem marketingu on-line.

Z myślą o wsparciu swoich klientów, firma Eniro Polska, właściciel lokalnej wyszukiwarki PanoramaFirm.pl, nawiązała długofalową współpracę z Grupą Wirtualna Polska w zakresie realizacji kampanii e-mailingowych. W ramach kooperacji obie firmy koncentrują się na wsparciu sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

E-mailing jest doskonałym narzędziem umożliwiającym indywidualną komunikację pomiędzy klientem a konsumentem, a tym samym pozwala na budowanie między nimi relacji opartej na wzajemnym zaufaniu i lojalności. E-mailing pozwala także na interakcję – na przeniesienie klienta do sklepu internetowego lub strony internetowej ze szczegółami oferty. Jak pokazują dane aż 55 proc. firm generuje co najmniej 10 proc. sprzedaży poprzez email marketing (Econsultancy "Email Marketing Census", 2014 r.).

- Panorama Firm, wiodąca marka Eniro Polska, od lat dostarcza polskim przedsiębiorcom nowoczesne rozwiązania z zakresu marketingu cyfrowego, aby mogli osiągać biznesowe sukcesy. Nasi konsultanci stale kontaktują się z tysiącami właścicieli firm oferując im kompleksowe usługi - od pakietów cyfrowych w Panoramie Firm do mobilnych stron www czy remarketingu - mówi Magdalena Wypychowicz, Dyrektor ds. Strategii Rozwoju Rynku, Eniro Polska.

- Dzięki nawiązanej współpracy z Grupą Wirtualna Polska, poszerzyliśmy naszą ofertę o kompleksową realizację kampanii e-mailingowych. Teraz będziemy mogli jeszcze lepiej wspierać naszych klientów. E-mailing jest przecież uznawany za jeden z najskuteczniejszych i najszybciej działających kanałów komunikacji. Dodatkowo, gwarantujemy, że przekaz reklamowy naszych klientów zostanie w 100 proc. dostarczony do wskazanej grupy docelowej, dzięki unikatowemu systemowi partnera - Grupy Wirtualna Polska, który realizuje wysyłkę kampanii e-mailingowej - dodaje Magdalena Wypychowicz.

W ramach współpracy i wsparcia udzielanego właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw Eniro Polska oferuje:

- dobór bazy do wysyłki, w tym możliwość precyzyjnego doboru grupy docelowej poprzez kryteria targetowania, takie jak: miejsce zamieszkania, płeć, wiek, wykształcenie, branże i zainteresowania;

- przygotowanie kreacji przez Eniro;

- realizację wysyłki do wybranej grupy odbiorców do bazy i za pośrednictwem Grupy Wirtualna Polska;

- raport końcowy opisujący efekty kampanii.

- Zdecydowaliśmy się na zawarcie strategicznego aliansu z Grupą Wirtualna Polska, ponieważ dysponuje ona największą bazą w Polsce aktywnych użytkowników poczty elektronicznej - 11 mln – komentuje Magdalena Wypychowicz.

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)