Stanowisko prezesa zarządu największej marki wodnej w Polsce objął Frederic Guichard. Zastąpił Fabrizio Gavelli, który objął stanowisko dyrektora generalnego w Nutricia w Mediolanie. Przed nim ambitne zadanie, bo firma do tej pory była uznawana za jedną z najbardziej odpowiedzialnych społecznie.
Frederic Guichard objął stanowisko prezesa zarządu największej marki wodnej w Polsce w październiku. Jego poprzednik pełnił tę funkcję od kwietnia 2014 roku.
Jakie zadania stoją przed nowym prezesem? Oprócz utrzymania pozycji na rynku musi zadbać o wizerunek marki i utrzymać pozytywne skojarzenia, jakie budziła do tej pory firma.
Według międzynarodowego wskaźnika badanego co dwa lata przez instytut MillwardBrown, Indeksu Efektywnej Reputacji Producentów, konsumenci doceniają firmę za prowadzone przez nią działania prospołeczne, dbanie o środowisko naturalne i wspieranie słusznych idei.
Frederic Guichard posiada 20 lat doświadczenia w sektorze FMCG i marek premium, w marketingu i rozwoju rynków eksportowych. Pracę w Danone zaczynał od obszaru produkty mleczne, gdzie pracował od 1999 roku.
W branży wód butelkowanych działa od 2009 roku - karierę w tym segmencie rozpoczął jako Dyrektor Marketingu w Evian Volvic, następnie pełnił funkcję Dyrektora Marketingu w spółce wodnej Danone we Francji, by w 2014 roku powrócić do Evian Volvic jako Dyrektor Generalny na region Azji i Pacyfiku.
Następnie objął stanowisko Dyrektora Generalnego w Evian Volvic International. Ukończył studia inżynierskie w Ecole Nationale Superieure d'Arts et Metiers oraz marketing i komunikację w Ecole Supérieure de Commerce w Paryżu.