Władze H&M spodziewają się, że w tym roku firma zwiększy swój udział w rynku - wynika z rocznego raportu H&M opublikowanego w środę.
H&M planuje na 2016 r. otwarcie 425 nowych sklepów i chce o 10-15 proc. rocznie zwiększać liczbę swoich placówek.
Usługa e-commerce w H&M ma być w tym roku rozszerzona do 32 krajów z 23 państw obecnie.
Firma zamierza zatrudnić w tym roku tysiące nowych pracowników - podaje H&M w rocznym raporcie.
Sprzedaż w H&M wzrosła w lutym rok do roku o 10 procent, ale to nie napawa optymizmem, bo analitycy spodziewali się lepszego wyniku.
W I kw. sprzedaż, bez VAT, wyniosła 43,7 miliarda koron szwedzkich, podczas gdy spodziewano się wyniku 43,9 miliarda koron.
Obecnie H&M prowadzi ponad 3,9 tys. sklepów oraz zatrudnia prawie 93,5 tys. osób w 38 krajach Europy, Ameryki Północnej, Azji i Afryki.
H&M nie ma własnych ośrodków produkcyjnych - wszystkie ubrania, kosmetyki i akcesoria są produkowane przez blisko 700 niezależnych dostawców, głównie z Azji i Europy.