Jeśli ubezpieczenia będą oferowane w formie elektronicznej, bezpośrednio, to Polacy chętniej po nie sięgną – zapowiada prezes największej polskiej firmy ubezpieczeniowej
Paweł Surówka, był jednym z gości dwudniowego impact`17 w Krakowie.
Według szefa PZU, produkty ubezpieczeniowe powinny być bardziej zrozumiałe dla klientów, a model ich sprzedaży musi się zmienić.
- Ubezpieczyciel powinien towarzyszyć klientowi przez całego jego życie. Nie może mu tylko sprzedać polisy, licząc, że klient nigdy więcej już do niego nie przyjdzie np. po odszkodowanie – mówi Surówka.
Jego zdaniem klienci PZU zyskają również na połączeniu z bankiem Pekao SA. To mają być zarówno m.in. tańsze produkty i nowe technologie.
O tym jak zachęcić Polaków do kupowania ubezpieczeń i jaki wpływ na klientów będzie miało połączenie Pekao SA i PZU w rozmowie money.pl z Pawłem Surówką, prezesem PZU.