Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Jak nie zgubić się w gąszczu informacji biznesowej?

0
Podziel się:

Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania.

Jak nie zgubić się w gąszczu informacji biznesowej?

- Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się dająca poczucie pewności i kompetencji era długookresowych strategii oraz obowiązujących przed dekady reguł czy podręczników marketingu... w tym samym czasie – co jest powtarzane jak zdarta płyta – geometrycznie wzrosła ilość źródeł informacji, w oparciu o które można podejmować dobre decyzje. Czy organizacje jeszcze nad tym panują?- Mówi Mateusz Galica prezes PTBRiO.

src="https://static1.money.pl/i/h/6/b418822.jpg"/>Już w połowie października pojawi się Data Driven Decision Guide - pierwszy w Polsce przewodnik po źródłach informacji marketingowej zawierający precyzyjne wskazówki na temat budowania heurystyk i schematów poznawczo-decyzyjnych dla marketingu i biznesu. Opracowanie obejmuje fazy strategii marki, NPD, komunikacji marketingowej, sprzedaży i dystrybucji oraz zarządzania relacjami z klientami. Publikacja została stworzona na podstawie ustaleń konferencji o tej samej nazwie, która odbyła się 25-26 maja 2017 r. w Łodzi.

src="https://static1.money.pl/i/h/7/b418823.jpg"/>Sam przewodnik jest bezpłatny, a jego premiera będzie miała miejsce podczas XVIII Kongresu Badaczy | Consumer Intelligence (tekst podlinkowany: www.kongresbadaczy.pl)
, który odbędzie się w dniach 19-20 października w Warszawie. Odbędą się też warsztaty, podczas których uczestnicy będą uczyć się jak łączyć dane z różnych źródeł, a wyniki wspólnej pracy posłużą Szlachetnej Paczce. Podczas Kongresu przedstawione zostaną także wyniki projektu Źródła Wiedzy – wspólnej inicjatywy Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku. Wyniki tego projektu posłużyły także do przygotowania Data Driven Decision Guide. Obydwie organizacje są współorganizatorami corocznego Kongresu Badaczy | Consumer Intelligence.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)