Do dokumentów ofertowych dotarł portal Business Insider. Firma Durczoka prowadzi sprzedaż w ofercie prywatnej, cena za papier to 9,7 zł, w sumie - jeśli sprzedałaby wszystkie akcje - zgromadziłaby 3,4 mln zł.
Za te pieniądze ma zostać stworzona aplikacja - tak zwany agregator treści. Będzie ona zbierać informacje z różnych mediów, segregować je i podawać użytkownikowi tylko te, które go naprawdę interesują. Ma być gotowa już w marcu 2018 roku.
Choć projekt jest przedstawiany jako mający znikomą konkurencję, to na rynku tak naprawdę działają już aplikacje tego typu. Coal Minders wspomina w tym kontekście aplikację Squid, ale warto też wymienić choćby o Inoreader czy Feedly.
Problemem może też być pozyskiwanie treści, do których dostęp będzie miała aplikacja. Wspomina o tym nawet sam pomysłodawca w dokumentach ofertowych. Część z największych graczy może bowiem sprzedawać swoje treści pod określonymi rygorami - podkreśla "BI".