Nadawcy z MUX-8 wspólnie przygotowali i wystartowali 1 maja z kampanią reklamową. Twarzą akcji jest aktor Cezary Żak i odbywa się ona pod hasłem "Chwyć pilota i sam wyszukaj 3 nowe kanały TV naziemnej".
Discovery, Wirtualna Polska i Kino Polska TV i operator multipleksu zachęcają użytkowników do modernizacji instalacji antenowej, aby mogli odbierać trzy naziemne kanały Metro, WP i Zoom TV.
Jak to zrobić? Wytłumaczy nam to krótkie nagranie promocyjne, które możemy obejrzeć na stronie internetowej nowekanaly.pl. Zawiera ono instrukcję, jak należy skonfigurować swoje telewizory, dekodery i anteny. Kampania potrwa miesiąc i zobaczymy ją zarówno w Internecie, jak i w telewizji, radio i prasie.
Zobacz także: * *Jak przeżyć majówkę w pracy
MUX-8 uruchomiono jesienią 2016 roku, na którym nadawanie rozpoczęły m. in.: Telewizja WP (właścicielem jest Wirtualna Polska), Zoom TV (Kino Polska TV) i Metro (Discovery Polska). Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement w marcu br. Telewizja WP miała 0,63 proc. udziału w oglądalności naziemnej telewizji cyfrowej, Metro - 0,55 proc., Zoom TV - 0,53 proc., a Nowa TV - 0,46 proc.