Torebki i akcesoria Wittchena znowu trafią na półki Lidla. Firmy właśnie podpisały umowę i w dyskontach niemieckiej sieci pojawią się artykuły o łączniej wartości 11 mln zł netto. To kolejna taka umowa w tym roku.
W kwietniu Wittchen porozumiał się z siecią dyskontów na dostawy wyrobów skórzanych na 13,5 mln zł netto. Teraz Wittchen informuje o nowej umowie - tym razem na 11 mln. Współpraca firm trwa już od kilku lat. W niektórych latach sprzedaż w Lidlu dawała polskiej firmie ponad 11 proc. całorocznych przychodów.
W I kwartale 2018 r. przychody Grupy Wittchen w wzrosły o 18 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2017 r., do poziomu 43,3 mln zł. Wzrost w segmencie detalicznym wyniósł 21 procent.
Notowana od 2015 r. na warszawskiej giełdzie firma zwiększa nie tylko sprzedaż w dyskontach, ale również w internecie. Produkty Wittchena przez internet można również kupić na Ukrainie, w Rosji czy w Niemczech. W I kwartale firma otworzyła w Polsce też dwa nowe salony.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez * *dziejesie.wp.pl