Oferta ubezpieczeniowa pod marką LINK4 Mama otrzymała tytuł Odkrycia Roku 2018, przyznawany przez komisję konkursową projektu Laur Konsumenta. Za największą zaletę oferty uznano jej elastyczność w wyborze zakresu ubezpieczenia.
Odkrycie Roku to nagroda dla innowacyjnych produktów i usług, które pomimo krótkiego funkcjonowania na rynku potrafią wzbudzić zaufanie konsumentów. Tytuł wyróżnia także nowe oferty wspierane ciekawą i skuteczną kampanią reklamową. Godło przyznawane jest w ramach ogólnopolskiego projektu konsumenckiego Laur Konsumenta/Klienta.
Dwa pakiety dla rodziców
– LINK4 Mama to bardzo dobrze przemyślany produkt, poprzedzony badaniami, rozmowami i analizą dziesiątek forów internetowych, na których rodzice wymieniają się opiniami. Chcieliśmy stworzyć ofertę, która będzie w pełni odpowiadać na ich potrzeby czy obawy związane z rodzicielstwem. Ta nagroda potwierdza, że nam się udało – mówi Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu w LINK4.
W linii produktowej LINK4 Mama klienci mają do wyboru dwa pakiety, które mogą modułowo układać wedle własnych potrzeb. Pierwszy jest skierowany do rodziców i obejmuje ubezpieczenie NNW Mama z sumą ubezpieczenia do 50 tys. zł oraz OC w życiu prywatnym (z sumą gwarancyjną do 150 tys. zł), z możliwością rozszerzenia o pakiet medyczny, ubezpieczenie pomocy prawnej i pakiet Assistance. Drugi – LINK4 Dziecko – dedykowany jest dzieciom i zawiera polisę NNW z sumą ubezpieczenia do 100 tys. zł, obejmującą ochroną nie tylko następstwa nieszczęśliwych wypadków, ale też przypadki wstrząśnienia mózgu, pneumokoków i sepsy. Ubezpieczenie dziecka można
powiększyć o pakiet medyczny i Assistance.
– Za marką LINK4 Mama stoi nowoczesny produkt, który reprezentuje ważne dla LINK4 wartości, takie jak otwartość, wzajemne wsparcie, poczucie wspólnoty czy dbałość
o wartości rodzinne. W naszej firmie mamy cały pakiet wspierający rodziców i rodziny, a teraz wspieramy także naszych klientów – przekonuje Agnieszka Wrońska, Prezes Zarządu LINK4.
_ Agnieszka Wrońska, Prezes Zarządu LINK4 _
Możliwość wyboru przez klientów zakresu ubezpieczenia dopasowanego do ich potrzeb i możliwości finansowych została uznana przez komisję konkursową za najmocniejszą stronę oferty. W LINK4 Mama rodzice sami decydują, z których elementów pakietu chcą skorzystać. Pomagają im w tym intuicyjne kalkulatory na stronie www.link4mama.pl, które prowadzą klienta przez cały proces wyboru oferty, na bieżąco pokazując cenę uzależnioną od poszczególnych wariantów pakietu.
Szkolne NNW
– Dzięki kalkulatorom LINK4 Mama można powiedzieć, że zakup ubezpieczenia jeszcze nigdy nie był tak prosty. Są bardzo intuicyjne, a dodatkowo zawierają opisy produktów przystępnym językiem, co pomaga w podjęciu decyzji co do zakresu ubezpieczenia – dodaje Kotecka.
Pakiet dla dzieci w ofercie produktowej LINK4 Dziecko dedykowany jest także rodzicom poszukującym szkolnego NNW dla swoich pociech. O tym, jak ważne jest ubezpieczenie dzieci i młodzieży w wieku szkolnym, przekonują statystyki Ministerstwa Edukacji Narodowej. W ostatnich latach w polskich szkołach i placówkach oświatowych dochodzi rocznie do ok. 60 tys. wypadków. Najczęściej są to różnego rodzaju złamania, stłuczenia i zwichnięcia, ale nie brakuje też ran zewnętrznych. Dlatego warto pomyśleć o dobrym ubezpieczeniu od następstw nieszczęśliwych wypadków, które zminimalizuje skutki zdarzenia z udziałem dziecka.