MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital. Taka kampania towarzyszy także linii produktowej pod marką LINK4 Mama, której silną stroną są intuicyjne kalkulatory zakupowe. I to właśnie za nie LINK4 odebrał podczas środowej gali brązową statuetkę w kategorii User Experience. Jury doceniło przystępność i praktyczność oferowanego rozwiązania.
– Prace nad pakietem LINK4 Mama trwały wiele miesięcy. Były to długie godziny rozmów z mamami o ich potrzebach i troskach. Ważną częścią prac było zaprojektowanie kalkulatorów. Zależało nam, by były czytelne, intuicyjne i by współpracowały z urządzeniami mobilnymi, które można obsłużyć jedną ręką. Wiemy, że mamy są zabiegane, robią wiele rzeczy jednocześnie i, powiedzmy wprost, rzadko mają wolne obydwie ręce. Często bywa, że wolna jest jedna, którą można przeglądać internet, zapoznać się poszczególnymi rozwiązaniami oraz samodzielnie wyliczyć koszt polisy. – tłumaczy Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4.
LINK4 Mama to submarka LINK4 zaprojektowana z myślą o rodzicach (LINK4 Mama) i dzieciach (LINK4 Dziecko). Oferuje dostęp do lekarzy, psychologów i dietetyków pakiety obejmują takie usługi jak m.in. NNW szkolne, conssiergre (ubezpieczyciel znajdzie najlepszą szkołę czy miejsce na ferie dla dziecka), korepetycje dla chorego dziecka, pomoc domową dla rodzica (leżącego w łóżku w wyniku nagłego wypadku) czy pomoc prawną. Może się przydać się np. gdy dziecko bez zgody rodzica zrobi zakupy przez internet, ale też w momencie powrotu kobiety do pracy po urlopie macierzyńskim. Prawnicy wyjaśnią jakie prawa ma mama. Jest też, niezwykle przydatne, OC w życiu prywatnym, o którym powinni pomyśleć wszyscy rodzice. Działa w przypadku zniszczenia przez dziecko towarów w sklepie czy zarysowania rowerem samochodu sąsiada.
LINK4 Mama ma również na koncie nagrodę Odkrycia Roku 2018 przyznawaną przez komisję konkursową projektu Laur Konsumenta. Za największą zaletę oferty uznano jej elastyczność w wyborze zakresu ubezpieczenia. – Dziś, po pół roku funkcjonowania LINK4 Mama, wiemy, że to był dobry kierunek. Nasze pakiety cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, a silnie wspierają je właśnie kalkulatory na stronie link4mama.pl. Tym bardziej cieszymy się, że zostały one docenione przez branżę – dodaje Joanna Talaśka, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w LINK4.
Kampania LINK4 Mama wystartowała w maju 2018 roku, a jej ambasadorką została Paulina Krupińska-Karpiel, Miss Polonia 2012 i dzielna mama dwojga dzieci. Wszystkie działania marketingowe opierają się na kanałach online i na współpracy z influencerami. Materiały promocyjne można zobaczyć na stronach internetowych, portalach społecznościowych i blogach tematycznych. Nagrodzone kalkulatory oraz pełna oferta LINK4 Mama dostępna jest na stronie www.link4mama.pl, ubezpieczenie można też kupić dzwoniąc pod numer 604 14 14 14 lub u agentów.