Do kategorii Long Term Marketing Excellence kwalifikowane są kampanie reklamowe, które trwają co najmniej trzy lata. O tegoroczną nagrodę powalczą kreacje śpiewane przez Kasię Moś i zespół The Chance do takich hitów jak ”Holding Out On The Hero” Bonnie Tyler, ”Hot Stuff” Donny Summer i ”Yes Sir, I Can Boogie” hiszpańskiego duetu Baccara.
Nagroda za najbardziej efektywną kampanię
– Już sama nominacja stanowi dla nas duże wyróżnienie, bo jury konkursu to bardzo wymagające grono, w którym zasiadają eksperci od komunikacji marketingowej, twórcy reklam czy przedstawiciele instytutów badawczych – tłumaczy Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu LINK4. – Konkurencja w tym roku jest bardzo silna, ale liczymy na dobry wynik, podobnie jak w poprzednich latach – dodaje.
_ Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu LINK4 _
Effie Awards to konkurs o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Efektywność jest mierzona poprzez porównanie celów biznesowych postawionych przed kampanią z wynikami uzyskanymi po jej realizacji. Nadesłane zgłoszenia są oceniane pod kątem: wyzwania strategicznego i przyjętych celów, idei komunikacyjnej, rozwinięcia idei w działaniach reklamowych i efektów komunikacji.
Tegoroczna nominacja w konkursie jest już trzecim wyróżnieniem dla LINK4.
W 2016 roku firma otrzymała brązową statuetkę, a rok później została nagrodzona srebrem. Wyróżnione reklamy zostały oparte na formacie śpiewanym, w którym artystki: Kasia Moś i zespół The Chance wykonują znane światowe hity w specjalnie zaaranżowanej ubezpieczeniowej wersji, ze zmienionym tekstem.
W klipie LINK4 można zobaczyć też pracowników
Ta muzyczna współpraca rozpoczęła się w 2014 roku i trwa do dziś. Na początku września premierę miała nowa reklama LINK4, w której artystki śpiewająco zachęcają do zakupu ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC, w rytmach znanego hitu Shakin' Stevensa "Cry Just A Little Bit".
Tradycyjnie, w reklamie udział wzięli także pracownicy firmy, którzy świetnie odnaleźli się w klimacie glamour. W klipie pojawia się również auto znanej brytyjskiej marki Aston Martin.
– Nowa reklama zbiera bardzo pozytywne opinie widzów, którzy wyrażają je w naszych kanałach społecznościowych. Niejednokrotnie słyszeliśmy przy poprzednich produkcjach, że wykonania Kasi i The Chance są lepsze od oryginałów, ale to już nie nam oceniać – podsumowuje z uśmiechem Patrycja Kotecka.