Od wiosny spółka dostarcza paliwo dla linii Emirates Airline, których Boeing-777, wylatuje codziennie do Dubaju. To największy samolot, jaki regularnie kursuje z i do stolicy Polski.
- W niecałe trzy lata Lotos-Air BP Polska potroiła liczbę klientów wśród komercyjnych linii lotniczych regularnie odbierających paliwo. W 2015 r. we wszystkich obsługiwanych portach lotniczych spółka dostarczyła paliwo bezpośrednio, czyli do skrzydła, kilkuset klientom, z czego około 40 to firmy z segmentu linii komercyjnych - mówi Maciej Kowalski, prezes Lotos-Air BP Polska.
Aktualnie spółka stara się poszerzyć portfolio klientów. Paliwo lotnicze z gdańskiej rafinerii rafia wprost na warszawskie Lotnisko Chopina.
W 2015 roku do sieci lotnisk, na których operuje spółka - obok Gdańska, Warszawy i Katowic - dołączył Lublin i Olsztyn-Mazury.
Lotos-Air BP Polska to spółka joint venture należąca do gdańskiego Lotosu oraz BP Europa SE. Sprzedaje paliwo lotnicze Jet-A1 oraz benzynę lotniczą AvGas. Zajmuje się także tankowaniem samolotów.