Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Mamy tyle pieniędzy, że nie zwracamy uwagi na ceny

0
Podziel się:

Polacy na tyle poczuli poprawę zasobności swoich kieszeni, że ceny produktów przestały być głównym wyznacznikiem przy zakupach.

Mamy tyle pieniędzy, że nie zwracamy uwagi na ceny
(Jerzy Undro/PAP)

Pisze tak "Życie Warszawy" powołując się na wyniki badań przeprowadzonych przez firmę Nielsen.

Wynika z nich, że tylko co dwudziesta gospodyni domowa wie, ile w jej sklepie kosztują bułki, mleko, ser czy ziemniaki, czyli zna ceny wszystkich regularnie kupowanych produktów.

95 procent konsumentów nie ma o tym pojęcia, a większość zauważa zmiany cen dopiero wtedy, gdy za stały zestaw muszą przy kasie wysupłać kilka złotych więcej.

Gazeta podkreśla, że inaczej zachowują się nasi sąsiedzi, na przykład Niemcy lub Słowacy. Tam aż 17 procent konsumentów może wymienić, ile kosztują regularnie kupowane produkty.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)