W nowej odsłonie serwis ma minimalistyczną formę, inspirowaną drukowanymi magazynami i czasopismami. Jego layout pozostaje w zgodzie z zasadami współczesnego designu w Internecie, ale zachowuje elementy na tyle uniwersalne, by oprzeć się chwilowym modom. Marketing przy Kawie jest w pełni responsywny. Łatwo możesz czytać go na urządzeniach, które masz najbliżej – na smartfonie lub tablecie.
_ – _Przeniesienie bogatej zawartości serwisu Marketing przy Kawie na nową platformę nie było sprawą prostą. Dzięki zaangażowaniu studia EDISONDA otrzymaliśmy przemyślany projekt funkcjonalny i graficzny. Firma Sohaus przeprowadziła skomplikowany import zasobów i wdrożyła system CMS. Bez nich nasza przemiana by się nie powiodła – mówi Jacek Szlak, redaktor naczelny Marketingu przy Kawie.
Co znajdziesz w odmienionym Marketingu przy Kawie?
Marketing przy Kawie to przewodnik dla poszukujących rzetelnej wiedzy o marketingu i reklamie. Pokazuje nowe możliwości, objaśnia przyczyny sukcesów i porażek, porządkuje wiedzę. Inspiruje do przemyśleń i refleksji.
To wciąż medium poświęcone szeroko pojętemu marketingowi, biznesowi i nowym trendom. Cyfrowe medium dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, co dzieje się wokół nich.
Poszukujesz odpowiedzi na pytania, dlaczego ludzie kupują takie, a nie inne produkty? Interesują cię mechanizmy akcji marketingowych, którymi walczą między sobą firmy? Chcesz wiedzieć, co powinni umieć ci, którzy chcą pracować w marketingu i reklamie? W takim razie to medium dla ciebie!
W tym serwisie nikt nie ściga się w publikowaniu niesprawdzonych plotek czy sensacji. Zamiast tego autorzy starają się w możliwie prosty sposób wyjaśniać złożone zjawiska. Czy wiesz na przykład, dlaczego płacenie za fałszywe komentarze na forach internetowych jest nieopłacalne? Albo jak atrakcyjnym narzędziem jest storytelling w strategii komunikacji marki?
Te oraz wiele innych ciekawych zagadnień możesz zgłębić w autorskich analizach, tekstach ekspertów oraz raportach z badań.
Marketing przy Kawie to także rozmowy ze znanymi i inspirującymi postaciami branży. Dziennikarzom serwisu *wywiadów udzielili m.in. Philip Kotler, Al Ries, Jack Trout, Drayton Bird, Peter Fisk, Guy Kawasaki, Richard Branson, Robert Heath czy Marian Salzman. *
Serwis na bieżąco informuje też o interesujących kampaniach reklamowych i PR-owych w kraju i za granicą.
Najważniejsze fakty związane z Marketingiem przy Kawie
- Potężna baza wiedzy. Ponad 5 tys. artykułów przydatnych w zrozumieniu współczesnego marketingu. Oprócz tego dziesiątki tysięcy newsów stanowiących obszerne archiwum działań firm z ostatnich czternastu lat.
- Żywa społeczność w social media. Ponad 79 tys. fanów na Facebooku, 6 tys. obserwujących na Twitterze, ponad 50 tys. subskrybentów newslettera.
- Doświadczenie. Marketing przy Kawie od 2003 roku inspiruje branżę i pokazuje najciekawsze przykłady działań marketingowych i reklamowych w Polsce i za granicą.
- Lektura Marketingu przy Kawie to świetny sposób na początek dnia. Najlepszy dodatek do porannej kawy.
Sprawdź i przekonaj się sam: marketingprzykawie.pl