Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Maspex pomoże powstańcom

45
Podziel się:

Maspex poprowadzi projekt edukacyjny pod hasłem Parasol Historii. Wspomnienie 44. Będzie też kontynuować pomoc finansową dla Powstańców Warszawskich i zmieni tablice historyczne w stolicy. Nieprzypadkowo działania promocyjne dotyczą tej części historii Polski.

Maspex stawia na pamięć historyczną
Maspex stawia na pamięć historyczną (PAP/Grzegorz Michałowski)

Maspex poprowadzi projekt edukacyjny pod hasłem Parasol Historii. Wspomnienie '44. Będzie też kontynuować pomoc finansową dla Powstańców Warszawskich i zmieni tablice historyczne w stolicy. Nieprzypadkowo działania promocyjne dotyczą tej części historii Polski.

- Chcemy, żeby wszystkie działania, które podejmujemy, pozostawiały po sobie dobry ślad - podkreśla rzecznik prasowy Maspexu Dorota Liszka. W ramach Programu Parasol Historii, Maspex we współpracy z Muzeum Powstania Warszawskiego, zamierza m.in. wyemitować reportaże dotyczące powstania. Firma zapowiada zaangażowanie do projektu najlepszych polskich dziennikarzy. Powstać ma też film.

Koncern ponownie włączy się w zbiórkę "Pomoc dla Powstańców”, organizowaną przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej. W ubiegłym roku Maspex przeznaczył na to pół miliona złotych. Z kolei w ramach akcji "Paczka dla Bohatera” przedsiębiorstwo znów przekaże swoje produkty spożywcze kombatantom. W ubiegłym roku prawie 7 ton żywności trafiło do 930 osób. Maspex ufunduje też Tablice Pamięci upamiętniającą ofiary Powstania.

Zobacz także: Obejrzyj także: Krzysztof Pawiński: jak nisza staje się przebojem

Dorota Liszka nie chce ujawniać, jaką kwotę firma przekaże na te działania. - Nie podajemy wartości tego projektu. Mogę tylko powiedzieć, że kwota przeznaczona na ten cel jest znacząca - urywa. Zapewnia też, że incydent z Tigerem nie pogorszył wyników sprzedażowych. - Sprzedaż produktu Tiger - biorąc pod uwagę cały rok - nie spadła, ale nie jest taka, jak planowaliśmy. Jest poniżej oczekiwań - podsumowuje Dorota Liszka.

1 sierpnia 2017 roku - w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego, reklama Tigera wywołała burzę. Na profilu napoju na Instagramie pojawiła się grafika z wyciągniętym środkowym palcem, podpisem "1 sierpnia dzień pamięci” i dopiskiem "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. Po fali krytyki w mediach społecznościowych wycofano reklamę, a firma publicznie przepraszała za wpadkę. Maspex zapowiedział też działania promocyjne dotyczące historii Polski.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(45)
WYRÓŻNIONE
Nita
7 lat temu
Czy w tej kampanii będzie wspomniane o tym, jak dwunastolatkom dawano butelki z benzyną i szczuto ich na niemieckie czołgi?
Wyborca
7 lat temu
No jeszcze tak min 10 lat i może zmyje ten wstyd z reklamy rok temu.
szarak
7 lat temu
Tylko próbują . Co myślą już pokazali . Teraz ratują kasę , a nas nadal mają tam gdzie mieli. Nie dam się nabrać.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (45)
Remek
7 lat temu
Zaangażowanie niezwykle, nigdy bym się nie spodziewał po jakiejkolwiek firmie. Brawo!
Yuki
7 lat temu
Akcja godna pochwały, oby takich więcej!
Patrykk
7 lat temu
spoko akcja, przynajmniej ktoś coś robi, działa, angażuje się, a nie tylko ten polski marazm.. zamiast się czepiać, powinniśmy im kibicować, bo widać, że chcą dobrze!
amico
7 lat temu
Oby tak dalej, pomocy powstańcom nigdy za wiele moim zdaniem. Poza tym sam program edukacyjny na pewno się przyda.
Martusia
7 lat temu
No ciekaw jestem co z tego będzie, ale patrząc po ich działalności charytatywnej, na pewno będzie to na plus. ;)
...
Następna strona