Jak pisze "Dziennik Gazeta Prawna", UBS Group AG przeprowadziło ankietę wśród ponad 3 tys. konsumentów w Chinach, Europie i USA.
Osoby zaliczane do grupy millenialsów, czyli mające obecnie od 18 do 39 lat, w zeszłym roku przyczyniły się w aż 85 procentach do wzrostu rynku dóbr luksusowych.
Wideo: Millenialsi coraz chętniej się zadłużają
Za raportu UBS Group wynika, że za kilka lat millenialsi mają odpowiadać za 45 procent wszystkich wydatków na towary luksusowe. Za tak szybki wzrost odpowiadają głównie młodzi Chińczycy.
Skłonność młodych konsumentów do wydawania znacznych środków na dobra luksusowe wynika z tego, że bardziej optymistycznie postrzegają swoją ekonomiczną przyszłość niż starsze pokolenia. Spodziewają się poprawy swojej sytuacji już w ciągu 12 miesięcy.
Przeprowadzona ankieta oraz analizy wpisów w mediach społecznościowych wskazują, że ulubionymi markami millenialsów są Gucci i Louis Vuitton. Co dość oczywiste, millenialsi dużo chętniej kupują w Internecie niż przedstawiciele starszych pokoleń.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl