Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Ministerstwa od reklamy

0
Podziel się:

"Życie Warszawy" pisze o budzących wątpliwości wydatkach ministerstw na reklamy i nekrologi w mediach. W ciagu ostatnich dwóch lat wydały na nie ponad 2 i pół miliona złotych.

"Życie Warszawy" pisze o budzących wątpliwości wydatkach ministerstw na reklamy i nekrologi w mediach. W ciagu ostatnich dwóch lat wydały na nie ponad 2 i pół miliona złotych.

Zdecydowanie najwięcej na ogłoszenia wydaje Ministerstwo Gospodarki - ponad milion dwieście tysięcy złotych w ciągu ostatnich dwóch lat.
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego od lat reklamuje się w... książce telefonicznej. Wykupienie dodatkowej informacji z adresem, telefonem centrali oraz stroną internetową tylko w ubiegłym roku kosztowało prawie dwa i pół tysiąca złotych. Resort tłumaczy, że obowiązkiem każdego urzędu państwowego jest zapewnienie obywatelom jego dostępności.
Z kolei Ministerstwo Zdrowia, zamiast wykupować ogłoszenia i nekrologi publikowane w "Gazecie Wyborczej" bezpośrednio w Agorze, daje zarobić pośrednikowi.
Tymczasem MSWiA nie wydało na reklamy ani złotówki. Rzecznik resortu mówi, że ogłoszenia publikowane są bezpłatnie w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych oraz w Biuletynie Urzędowym Unii Europejskiej.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)