Polskie Radio i Telewizja Polska przekonują słuchaczy i telewidzów, że warto płacić abonament radiowo-telewizyjny. Rusza wspólna kampania informacyjna na ten temat.
"Mój abonament - moje radio" - takim hasłem chcemy przypomnieć, że dzięki wpływom z abonamentu mogą państwo usłyszeć na naszej antenie szczególnie wartościowe i lubiane programy.
Od dziś do 23 stycznia będziemy emitować informacyjne spoty. Podobnie będą robić nasi koledzy z Telewizji Polskiej.
Jak podkreślił dyrektor programu pierwszego Polskiego Radia Stanisław Jędrzejewski w naszej kampanii będziemy podkreślać różnice pomiędzy komercyjnymi a publicznymi mediami. Nasza oferta to ciekawe słuchowiska radiowe, reportaże, muzyka poważna i koncerty na żywo, nieopłacalne dla stacji komercyjnych.
Mamy ciekawy i ambitny program, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Płacąc abonament stają się państwo współproducentami ulubionych audycji.