Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Firmy meblowe przerażone - nie mogą wysyłać towarów klientom. Co na to DHL?

105
Podziel się:

Money.pl rozmawiał z kilkoma firmami meblowymi, które wysyłają swoje towary przesyłkami kurierskimi. - Mamy wielkie problemy, DHL nie chce wysyłać naszych rzeczy do klientów - usłyszeliśmy. Co na to odpowiada firma? - Weryfikujemy sposób pakowania przesyłek niestandardowych - słyszymy od przedstawicieli firmy.

DHL wstrzymuje przewozy niestandardowych paczek, handlowcy mają problemy
DHL wstrzymuje przewozy niestandardowych paczek, handlowcy mają problemy (Wojtek Laski / East News)

- DHL nie chce wysyłać naszych rzeczy do klientów - usłyszeliśmy w kilku firmach meblowych, które wysyłają swoje towary przesyłkami kurierskimi.
- W tej chwili mamy problem z wysyłaniem rzeczy do klientów. Nie wiemy, ile potrwa sytuacja - słyszymy w nieoficjalnych rozmowach z przedstawicielami niedużych firm meblowych.
Twierdzą, że DHL nie chce wysyłać ich paczek. Dlaczego?

Niestandardowe paczki DHL. "Trwa weryfikacja"

DHL mówi money.pl, że problemy takich firm wynikają z weryfikacji sposobu pakowania paczek, które są określane przez DHL jako "niestandardowe".

- W trosce o bezpieczeństwo wszystkich przesyłek, które powierzają nam klienci, weryfikujemy sposób ich pakowania tak, aby nie uszkadzały pozostałych paczek podczas transportu i przeładunków - mówi nam Magdalena Bugajło, rzecznik DHL Parcel Polska.

Zobacz także: Paczkomaty pękają w szwach. Ludzie stoją w kolejkach po kilka godzin. Zobacz wideo:

DHL nie jest jednak w stanie powiedzieć, ile może ta weryfikacja potrwać. Jednak przedstawiciele firmy zaznaczają, że weryfikacja była niezbędna. - W ostatnim czasie zaobserwowaliśmy znaczny wzrost liczby paczek klasyfikujących się jako przesyłki niestandardowe, które nie są poprawnie opakowane - dodaje Magdalena Bugajło.

Sieć zaznacza także, że nie ma żadnych problemów z przesyłkami opakowanymi standardowo.

* Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl *

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(105)
WYRÓŻNIONE
Mm
7 lat temu
Mebli nie powinno się wysyłać paczkami , ponieważ są zbyt ciężkie i w 99% dochodzą uszkodzone. Potem są pretensje klienta do firmy sprzedającej , a sprzedawca do kuriera , no a kurier do sprzedającego że źle zapakował. Firmy produkujące meble powinny swój towar wozić własnym transportem.
rebel2018
7 lat temu
Kurier dhl to nie tragaż z Kongo.Sami sobie noście meble w paczkach na 4 piętro.
MAXx
7 lat temu
jestem kurierem, sami sobie tachajcie te wielkie paki....
NAJNOWSZE KOMENTARZE (105)
Krzysztof
6 lat temu
Wczoraj (w środę) zamówiłem odbiór z Wągrowca do Warszawy. Chciałem, żeby kurier w Wągrowcu odebrał paczkę od nadawcy w piątek. Myślałem, że dwa dni powinny im wystarczyć na dojechanie (ostatnio tyle jechała laweta z Krakowa na północ Norwegii). Proszę Państwa... odbiór będzie możliwy najwcześniej w poniedziałek!!! Przy czym często (jakieś 50% przypadków) kurier i tak tam nie przyjeżdża w terminie, a o nieodebraniu dowiadujemy się od nadawcy dzień później. Potem zlecenie jest zamknięte i trzeba składać nowe, a w DHL nie widzą problemu. Nie mógł, to nie mógł. Proszę zamówić jeszcze raz XDDD To tak jakby mi ktoś napluł w twarz...
Krzysiu
6 lat temu
No to dziwne... Ja takie większe przesyłki przez sendit zacząłem nadawać i nigdy nie miałem problemu (tylko, że sendit to nawet przesyłki paletowe umożliwia, może dlatego).
kjl
6 lat temu
dhl to banda partaczy,dostarczono mi przysylke z perfumami,rozbite na tysiac kawalkow,skakaly po nich slonie,nie rozumiem,byly zabezpieczone dobrze folia babelkowa,pozatym szklo to jest tak grube,pan przyjechal,nawet nie mial formularza zeby wypisac szkody,mial sie zjawic na drugi dzien,oczywiwscie sie nie zjawil,ale pan nie wiedzial ze mu zrobilismy zdjecia z potluczona paczka.na szczescie firma z perfumami jeszcze raz wyslala je,i sama bedzie sie uzerac z banda niekompetentnych ludzi.
o.S..
7 lat temu
DHL to banda partaczy. Nie potrafią dostarczyć przesyłki a mija już drugi tydzień od nadania. Śledzenie niczegho nie wnosi, nie ma tam z kim rozmawiać. Wzięli przesyłke i przepadła jak kamfora. Niekompetencja, idnorancja, bezczelność to cały DHL.
OOL
7 lat temu
DHL w innym kraju dostałby taki pozew że padłby. Ta niemiecka firma robi co chce.
...
Następna strona