- DHL nie chce wysyłać naszych rzeczy do klientów - usłyszeliśmy w kilku firmach meblowych, które wysyłają swoje towary przesyłkami kurierskimi.
- W tej chwili mamy problem z wysyłaniem rzeczy do klientów. Nie wiemy, ile potrwa sytuacja - słyszymy w nieoficjalnych rozmowach z przedstawicielami niedużych firm meblowych.
Twierdzą, że DHL nie chce wysyłać ich paczek. Dlaczego?
Niestandardowe paczki DHL. "Trwa weryfikacja"
DHL mówi money.pl, że problemy takich firm wynikają z weryfikacji sposobu pakowania paczek, które są określane przez DHL jako "niestandardowe".
- W trosce o bezpieczeństwo wszystkich przesyłek, które powierzają nam klienci, weryfikujemy sposób ich pakowania tak, aby nie uszkadzały pozostałych paczek podczas transportu i przeładunków - mówi nam Magdalena Bugajło, rzecznik DHL Parcel Polska.
DHL nie jest jednak w stanie powiedzieć, ile może ta weryfikacja potrwać. Jednak przedstawiciele firmy zaznaczają, że weryfikacja była niezbędna. - W ostatnim czasie zaobserwowaliśmy znaczny wzrost liczby paczek klasyfikujących się jako przesyłki niestandardowe, które nie są poprawnie opakowane - dodaje Magdalena Bugajło.
Sieć zaznacza także, że nie ma żadnych problemów z przesyłkami opakowanymi standardowo.
Czytaj też: Wojna cenowa na rynku kurierskim odbija się na pracownikach. Strajk kurierów był kwestią czasu
* Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl *