Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Nowy spot Link4. Kasia Moś po raz kolejny śpiewająco zdaje egzamin z przekonywania klientów do tego, co dobre

20
Podziel się:

Dziś premiera nowego spotu reklamowego firmy ubezpieczeniowej Link4. W roli głównej po raz kolejny Kasia Moś, która w krótkiej, ale jakże miłej dla ucha „piosence” - ułożonej pod urokliwą muzykę z przeboju Shakin’a Stevensa - nie pozostawia wątpliwości, że wiodący polski ubezpieczyciel z segmentu direct ma do zaoferowania klientom naprawdę atrakcyjne nie tylko cenowo usługi.

Nowy spot Link4. Kasia Moś po raz kolejny śpiewająco zdaje egzamin z przekonywania klientów do tego, co dobre

Dziś premiera nowego spotu reklamowego firmy ubezpieczeniowej Link4. W roli głównej po raz kolejny Kasia Moś, która w krótkiej, ale jakże miłej dla ucha "piosence" - ułożonej pod urokliwą muzykę z przeboju Shakin'a Stevensa - nie pozostawia wątpliwości, że wiodący polski ubezpieczyciel z segmentu direct ma do zaoferowania klientom naprawdę atrakcyjne nie tylko cenowo usługi.

Nie ulega kwestii, że ten skoczny, ale zarazem romantyczny, chwytający za serce przebój Shakin'a Stevensa z lat 80-tych kojarzy się z samymi ciepłymi wspomnieniami – a po obejrzeniu jego reklamowego "remake'u" w wykonaniu Kasi Moś kojarzyć się będzie jeszcze milej. Kasia w swoim niepowtarzalnym, fantastycznym stylu "śpiewająco" wylicza korzyści, jakie można otrzymać m.in. za przeniesienia ubezpieczenia auta do Link4. I niech nikogo nie zmyli oryginalny tytuł piosenki "Cry Just a Little Bit" (w wolnym tłumaczeniu z ang. – "Popłacz trochę") – bo płakać, i nie trochę, po obejrzeniu spotu będą pewnie jedynie ci, którzy z przedstawionej w nim oferty z różnych powodów nie będą mogli skorzystać.

Joanna Talaśka , dyrektor komunikacji marketingowej w Link4 przyznaje, że ubezpieczyciel podpisał nowy kontrakt z piosenkarką – kwota pozostanie jednak tajemnicą.

"Kasia Moś bardzo pozytywnie wpływa na nasze reklamy. Lubimy też z nią pracować. Kasia to typowa Ślązaczka, pracowita, punktualna. Bardzo utalentowana, ale zarazem skromna" – mówi Talaśka.

_ Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej w Link4 _

W spocie, wpisującym się w znaną i doskonale rozpoznawalną już strategię Link4, opartą na muzycznych hitach z lat 80-tych, razem z Kasią Moś wystąpił zespół The Chance. Słowa do reklamy układali pracownicy Link4, pokazali się też oni na planie w finałowej scenie spotu.

Reklama robi wrażenie nie tylko dzięki wdziękowi piosenkarki i jakości prezentowanej oferty ubezpieczeń. Spot "wpada też w oko" za sprawą scenografii (w kolorowej, wyrazistej, ale nie przeładowanej scenografii znalazło się i luksusowe brytyjskie auto Aston Martin (fani kina będą wiedzieli od razu, z jakim panem i o jakich zdolnościach kojarzy się ta marka).

"Nasze spoty przed emisją zawsze są poddawane szczegółowym badaniom, m.in. eyetrackingowym i neuromarketingowym" – zaznacza szefowa marketingu w Link4.
Kasia Moś, znana z reprezentowania Polski na Konkursie Eurowizji w 2017 r., występowała już z imponującymi sukcesami w poprzednich reklamach Link4. Spot z jej udziałem – "Pierwszy Dzwon", do muzyki z niezapomnianego przeboju „Yes, Sir, I can boogie” - przyniósł firmie srebrną statuetkę prestiżowej nagrody Effie Awards 2017 za najbardziej efektywną kampanię marketingową. Rok wcześniej brązową Effie Awards Kasia Moś „wyśpiewała” dla Link4 reklamą "O to chodziło".

Firma Link4 rozwija się wyjątkowo dynamicznie. Od 2016 r. firma podwoiła swój przypis i zamknęła 2017 rok kwotą miliarda zł sumy wszystkich składek ubezpieczeniowych. Spółka, od początku działająca w modelu direct, a z czasem także w agencyjnym, należy też do ścisłej czołówki najbardziej rozpoznawalnych firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. Z pewnością do tej rozpoznawalności przyczynia się – oprócz fenomenalnej Kasi Moś – także nie dające się zapomnieć "dwa dwa i siedem czwórek" – numer infolinii Link4.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(20)
WYRÓŻNIONE
Artur
6 lat temu
Wycenę rzeczoznawcy podzielili na pół. 50% zostawili sobie a drugie 50% miało wystarczyć na naprawę !!! Dopiero rzeczoznawca podyktował mi pismo reklamacyjne i po solidnej batalii oddali reszte. I nieważna kto i co śpiewa!!!
bogus
6 lat temu
żeby zobaczyc reklame trzeba wyłaczyc blokowanie reklam.
kolo
6 lat temu
Ta laśka fajniesza niż cały ten link
NAJNOWSZE KOMENTARZE (20)
Lenon
6 lat temu
Bardzo lubię oglądać reklamy z Kasią Moś. I kolejną chętnie zobaczę. I co z tego? Nic! Nigdy nie wykupiłem, ani nawet nie rozważałem wykupienia ubezpieczenia od Link 4.
Sophy
6 lat temu
Powinno być podpisane - artykuł sponsorowany. To jest portal o biznesie, a nie o kampaniach reklamowych. Może o każdej nowej kampanii będziecie pisac? Dlaczego akurat link4???
staach
6 lat temu
Link? Z podobnie agresywnym marketingiem nie spotkałem się nigdy!!! Na zwykłe zapytanie ile będzie mnie kosztować kontynuacja umowy na autocasco na następny rok otrzymałem... potwierdzenie kontynuacji umowy o kilka tysięcy wyższe od aktualnego. Przez dwa miesiące trwał idiotyczny bój aby tą umowę anulować. Byłem w Linku 10 lat i NIGDY w życiu więcej
palgumy
6 lat temu
premiera reklamy... co za glupota...
kolo
6 lat temu
Ta laśka fajniesza niż cały ten link