Polacy mają coraz mniej cierpliwości do stania w kolejkach po odbiór paczki albo dostosowywania swojego trybu dnia do wizyty kuriera. Poczta Polska zdaje się dostrzegać ten trend i wychodzi oczekiwaniom na przeciw. Aby nie zostać w tyle za inPostem, który zastawia kraj Paczkomatami, zwiększa liczbę punktów odbioru paczek w ramach programu "odbiór w punkcie".
"Klienci Poczty Polskiej mają do dyspozycji już 10 tys. punktów odbioru: placówki i automaty pocztowe, sklepy Żabka i Freshmarket, stacje paliw Orlen oraz kioski RUCH-u. Kluczem do sukcesu są dobre lokalizacje oraz szybka i wygodna dostawa, która dla klientów jest coraz ważniejszym czynnikiem i od niego uzależniają swoje decyzje zakupowe w sieci" - czytamy w komunikacie spółki.
Na tym jednak nie koniec, w kolejnych miesiącach w Polsce ma przybyć kolejnych 1 tys. takich miejsc. Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej, podkreśla - cytowany w komunikacie - kilkudziesięcioprocentowe wzrosty zainteresowanie tą usługą wśród klientów.
Poczta Polska w ostatnim czasie zacieśniła swoje kontakty biznesowe z Allegro. Na platformie dostępna jest już nowa metoda dostawy - Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie. Dodatkowo, usługa "Odbiór w Punkcie" została włączona do programu Allegro Smart.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez * *dziejesie.wp.pl