- Pieniądze cieszą tylko na początku. O ile przyciągniemy nimi kandydata do pracy, to już nie zatrzymamy pracownika – ocenia Agnieszka Balcerska, dyrektor pionu HR w LINK4.
Dzisiaj wartością jest np. autonomia działania. Pracodawcy coraz częściej myślą o tym, co my jako pracodawcy oferujemy i co może zaciekawić osoby, które do nas przyjdą.
- Tu chodzi bardziej o kulturę organizacyjną niż rozdawanie pieniędzy - tłumaczy Agnieszka Balcerska, Dyrektor Pionu HR w LINK4.
W link4 służyć ma temu m.in. program „Prosty język”. Dokumenty wysyłane do klientów formułuje się w taki sposób, żeby nie było wątpliwości, o czym firma pisze.
W myśl tej koncepcji LINK4 poszedł o krok dalej i przeredagował także wszystkie ogłoszenia dla kandydatów do pracy.
- Nie piszemy, że wymagamy dyspozycyjności, tylko że dobrze będą się u nas czuć osoby, które lubią pracę zmianową. Piszemy też otwarcie, że jesteśmy zlokalizowani w centrum biurowym na tzw. ”Mordorze”, więc nasza oferta jest dla twardzieli - tłumaczy Agnieszka Balcerska.
W tym roku LINK4, jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeniowe w Polsce, otrzymał tytuł Great Place To Work. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane w ponad 50 krajach na całym świecie. Ubezpieczyciel jest też laureatem nagrody Inwestor w Kapitał Ludzki, EB Star i HR Dream Team.