W samej tylko Francji na stronę internetową organizacji zaglądało w ostatnich tygodniach dziennie 6 tysięcy osób - wcześniej zainteresowanych było 12 razy mniej.
Twórcy reklamy idą za ciosem i do promocji naszego kraju tym razem wykorzystają pielęgniarkę. Prezes organizacji Andrzej Kozłowski ma nadzieję, że o kampanii promocyjnej teraz też będzie głośno.
Kampania medialna z hydraulikiem pojawiła się w doskonałym momencie: gdy w Europie dyskutowano nad Traktatem Konstytycyjnym, dyrektywą usługową, a polski hydraulik śnił się po nocach francuskim robotnikom.
Krzysztof Turowski z Polskiej Organizacji Turystycznej przyznał, że kampania promocyjna była przewrotna. Ale przyniosła niespodziewane efekty.
Twórcy reklamy w poszukiwaniu pielęgniarki zorganizowali casting. Do ścisłego finału dostało się dziesięć dziewczyn. Zwyciężyła Bożena Szwarc - 22-letnia studentka pedagogiki z podwarszawskich Łomianek.
Siostra Bożenka jest brunetką, zastrzyku nie potrafi zrobić, ale jak mówi - przeszła kurs pierwszej pomocy. Na zdjęciu ma figlarne spojrzenie, ale - co ciekawe - fartuch zakrywa nogi.
Twórcy kampanii myślą juz o kolejnych zawodach. Nie chcą zdradzić jak na razie szczegółów. Może to będzie na przykład budowlaniec, który w Niemczech wywołuje duże emocje. Tych, którzy chcą zobaczyć zdjęcie siostry Bożenki na tle pijalni wód odsyłamy na stronę internetową Polskiej Organizacji Turystycznej.