Poczta Polska udostępniła kolejne 600 punktów odbioru przesyłek. To efekt rozwijającej się współpracy z siecią sklepów Żabka i Freshmarket. Do dyspozycji klientów oddano już łącznie tysiąc lokalizacji.
Poczta Polska posiada największą sieć punktów odbioru w Polsce liczącą ponad 7 tys. punktów, w tym placówki pocztowe, sklepy Żabka i Freshmarket, stacje paliw ORLEN oraz kioski RUCHu. Do końca 2018 r. sieć zostanie powiększona o kolejne lokalizacje i obejmie ponad 11 tys. punktów - zapowiada Poczta Polska.
Współpracę z Żabką i Freshmarketem Poczta rozpoczęła w listopadzie ubiegłego roku. Pierwotnie do sieci punktów odbioru wchodziły tylko sklepy w Warszawie i wybranych miejscowościach województwa mazowieckiego. Z czasem sieć się rozszerzała o kolejne sklepy zlokalizowane w całej Polsce.
– Pierwsze miesiące naszej współpracy z Żabka S.A. potwierdzają, że odbiór paczek w sklepach Żabka i Freshmarket cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Dogodne lokalizacje i długie godziny otwarcia sklepów partnera to atuty, które mają wpływ na popularność usługi – zaznaczył Rafał Makowski, menedżer ds. rozwoju sieci punktów nadawczo – odbiorczych w Poczcie Polskiej.
Jak to działa? Kupując w internecie można wybrać formę dostawy "Poczta Polska – Odbiór w Punkcie". Wówczas odbiór przesyłki możliwy będzie w wybranym sklepie Żabki lub Freshmarketu.
Gdy przesyłka trafi do sklepu, klient otrzyma powiadomienie SMS-em z: numerem paczki oraz adresem i kodem odbioru. Odbiór przesyłki odbywa się wyłącznie poprzez wprowadzenie poprawnego kodu odbioru. Przesyłkę można odebrać w godzinach otwarcia sklepów oby sklepów, czyli między 6.00 a 23.00.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl