- W tym roku, zgodnie z naszą strategią, poza otwarciami nowych obiektów skupiamy się przede wszystkim na modernizacji naszych starszych placówek - powiedział dyrektor zakupów i marketingu, członek zarządu Jarosław Brudnicki.
- Zmieniamy wystrój i oznakowanie, a także wymieniamy wyposażenie - w szczególności meble ekspozycyjne oraz urządzenia chłodnicze. Oczywiście otwieramy się także w nowych lokalizacjach - tylko w ciągu ostatnich trzech tygodni otworzyliśmy nasze supermarkety w Łowiczu, Koronowie, Pyzdrach i Koszalinie - wylicza Brudnicki.
Nowo otwarte sklepy sieci, takie jak np. sklep w Koronowie, wybudowane są i wyposażone zgodnie z najnowszym konceptem, w którym poza czytelną ekspozycją i oznakowaniem produktów, wygodnymi ciągami komunikacyjnymi i nowym sprzętem chłodniczym oraz regałami, wdrażane są rozwiązania proekologiczne i energooszczędne.
Przykładem takich rozwiązań są m.in. systemy odzysku ciepła z urządzeń chłodniczych oraz energooszczędne oświetlenie zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz obiektu.W Koronowie zastosowano również system zasilania urządzeń chłodniczych czynnikiem CO2, podano także.
Czytaj również: Polska sieć zawiesza działalność. Koniec snu o skutecznej walce z zachodnimi dyskontami
- Inwestycje w najwyższej klasy wyposażenie naszych obiektów, w szczególności w urządzenia chłodnicze to nie tylko spełnianie wysokich standardów proekologicznych, ale także realizacja jednego z kluczowych punktów naszej strategii, czyli zapewnienia naszym klientom najwyższej jakości produktów świeżych i ultra świeżych - zaznaczył Brudnicki.
Strategia sieci zakłada zakończenie procesu modernizacji wszystkich sklepów do 2020 r. Nowe obiekty, zaplanowane do otwarcia w przyszłym roku i kolejnych latach będą oczywiście realizowane zgodnie z najnowszym konceptem sieci, podano także w materiale.
Sieć Polomarket działa od 1997 r., obecnie to około 280 placówek zlokalizowanych w małych i dużych miastach na terenie całej Polski.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez * dziejesie.wp.pl*