Pierwsza polska sieć burgerowni - to pomysł na biznes Krzysztofa Kołaszewskiego i Bogumiła Jankiewicza, założycieli marki "Bobby Burger". Dwaj przyjaciele zaczęli sześć lat temu od food trucka z burgerami. Nie mieli konkurencji. Dziś zarządzają siecią 37 lokali w 16 miastach w Polsce, które odwiedza ponad 1,2 mln osób rocznie.
Bobby Burger serwuje wołowe, drobiowe i wegetariańskie burgery. Ceny? Od 13 do 33 zł. Początki firmy sięgają 2012 roku.
- Mój wspólnik Bogumił Jankiewicz, zwany "Bobby", postanowił stworzyć food trucka z dobrym, rzeczowym jedzeniem. Znaleźliśmy lukę, takiego jedzenia nie było w późnych godzinach wieczornych - wspomina Kołaszewski.
Wspólnicy zainwestowali w biznes na kółkach 50 tys. zł. Pomysł chwycił, a rok później firma otworzyła pierwszy stacjonarny lokal w centrum Warszawy. Dziś w ich sieci burgerowni jada ponad 100 tys. osób miesięcznie, a obrót lokali pod marką Bobby Burger w 2017 roku wyniósł 30 mln zł. W tym roku szacowany jest wzrost o 20 proc., a firma szykuje się do otwarcia kolejnych 10 lokali.
Zobacz nowy odcinek programu "Pomysł na biznes".
Prowadzisz ciekawą działalność gospodarczą? Napisz do nas: pomyslnabiznes@grupawp.pl