O jedną czwartą wrosła liczba użytkowników platform trudniących się rekrutacją on-line. Portale z ofertami prześcigają się w wymyślaniu nowych funkcjonalności, aby przyciągnąć poszukujących pracy.
Dziesięć największych serwisów pracy w polskim internecie miało ponad 19 mln użytkowników, o 23 proc. więcej niż rok wcześniej – informuje ”Rzeczpospolita”, opierająca się na najnowszych danych Gemius/PBI.
Choć przybywa Polaków zakładających swoje profile w sieci, rośnie grupa biernych kandydatów. Ci sami nie szukają ofert – tłumaczy dziennik. Żeby ich pozyskać, platformy muszą wyjść im naprzeciw.
Dlatego też portale ścigają się w tworzeniu nowych funkcjonalności z aplikacjami mobilnymi na czele.
Dodają np. możliwości śledzenia postępów rekrutacji, wprowadzania nowych statusów, personalizowania ofert czy wydawania opinii na temat pracodawcy.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl