Blisko 500 firm chciało uczestniczyć w pierwszej edycji telewizyjnego programu "Firmowe Ewolucje". To z nich wybrano 10 przedsiębiorców, którym Bank Zachodni WBK razem z ekspertami pomagał rozwiązać problem z zakresu HR, zarządzania czy promocji produktu.
- "Firmowe Ewolucje" to wyjątkowy program rozwojowy. Spotykamy się z przedsiębiorcami, by przeprowadzić szeroko zakrojoną diagnozę sytuacji w firmie. Przyglądamy się jako osoby z boku jak prowadzenie biznesu, struktura zatrudnienia, marketing wygląda. Na tej podstawie budujemy zestaw kilkudziesięciu rekomendacji - mówił w programie #dziejesienazywo Wojciech Dembiński, dyrektor programu Santander Advance w Banku Zachodnim WBK.
Jak dodaje, we wdrażaniu zmian pomagają eksperci. W pierwszej edycji programu byli to m.in. twórca marki Vox Meble Piotr Voelkel czy strongman Mariusz Pudzianowski.
- Za każdą z ewolucji stoi sztab kilkudziesięciu ludzi: praktyków, ekspertów, praktyków biznesu, którzy inspirują do zmian i rozwoju - dodaje Dembiński.
Pierwszą edycję programu obejrzało ok. 7 mln ludzi.
_ Audycja powstała przy współudziale marki Bank Zachodni WBK. _