Przychody ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2016 roku przez grupę LPP wyniosły około 415 mln zł i były wyższe o ok. 10 proc. od przychodów osiągniętych w marcu 2015 roku. To znaczący spadek dynamiki wzrostu, choć sklepów przybywa.
"Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wynosiła 52 proc. i była o ok. 5 pkt proc. niższa od marży zrealizowanej w marcu roku poprzedniego"- czytamy w komunikacie.
Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w pierwszym kwartale 2016 roku wyniosła 1 174 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 17 proc. rok do roku. Tak niskiej dynamiki nie było od października ubiegłego roku.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec marca wyniosła ok. 854 tys. m kw i była większa o ok. 14 proc. rok do roku, czyli sprzedaż w przeliczeniu na jeden sklep spadła.
LPP zarządza 6 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito, SiNSAY i Tallinder. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.