Przychody Vistula Group w listopadzie wyniosły około 41,3 mln zł i były wyższe o około 22,2 proc. niż w poprzednim roku. Najszybciej rósł segment odzieżowy spółki, nieco gorzej sprzedaż wyrobów jubilerskich.
Vistula poinformowała o wstępnych wynikach sprzedaży w listopadzie. Z informacji wynika, że był to jeden z najlepszych w tym roku miesięcy dla spółki.
Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-listopad 2015 roku wyniosła około 435,5 mln zł i była wyższa o około 17,5 proc. w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku.
Spółka poinformowała, że przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły około 24,6 mln zł i były wyższe o około 28,5 proc. rok do roku. Chodzi o marki Vistula i Wólczanka skierowane do mężczyzn oraz Deni Cler skierowaną do kobiet. W okresie styczeń-listopad 2015 roku w tym segmencie sprzedaż wyniosła łącznie około 242,4 mln zł i była wyższa o około 21,2 proc. w porównaniu z listopadem 2014 roku.
Segment jubilerski (marka W.Kruk) miał słabszą dynamikę wzrostu. Przychody wyniosły około 13,4 mln zł i były wyższe o około 16,1 proc. rok do roku. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-listopad 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 154,3 mln zł i była wyższa o około 13,6 proc..
Notowania tygodniowe akcji Vistuli src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1448805657&de=1449072600&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=VST&colors%5B0%5D=%230082ff&st=1&w=605&h=284&cm=0&lp=1"/>
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. W 2014 r. spółka miała 443,39 mln zł przychodów.